Utwórz swoją pierwszą reklamę w kilku prostych krokach

Google Ads ułatwia zaprezentowanie wyjątkowych cech Twojej firmy, dzięki czemu możesz dotrzeć do klientów szukających produktów lub usług, które oferujesz.

Rozpocznij teraz

Krok 1

Wskaż swój cel

Dostosujemy Twoją reklamę do wyników, które chcesz uzyskać. Niezależnie od wybranego celu reklamowego Google Ads może zapewnić Ci kompleksową pomoc:

  • Zwiększyć liczbę telefonów do swojej firmy
  • Zwiększyć liczbę wizyt w Twoim sklepie
  • Zachęcić użytkowników do odwiedzenia Twojej witryny
Więcej informacji

krok 2

Zdecyduj, gdzie chcesz się reklamować

Działaj globalnie lub lokalnie. Ty decydujesz, gdzie chcesz wyświetlać swoje reklamy, a my pokazujemy je właściwym osobom.

Więcej informacji

Krok 3

Utwórz swoją wiadomość

Podkreśl największe zalety swojej firmy w 3 krótkich zdaniach, by zainteresować klientów. Możesz też utworzyć atrakcyjne banery reklamowe, dodając obrazy.

Więcej informacji

Krok 4

Ustaw swój limit budżetu

Nie wydasz więcej, niż wynosi ustawiony przez Ciebie miesięczny limit. Możesz też wprowadzić zmiany lub wstrzymać reklamy w dowolnej chwili. Dodatkowo przedstawimy Ci szacunkowe wyniki dla Twojego budżetu.

Więcej informacji

Krok 5

Opublikuj

Wyświetlimy Twoje reklamy, gdy użytkownicy będą szukać produktów lub usług podobnych do Twoich. Reklamy mogą się pojawiać w wyszukiwarce Google i w Mapach, a także w witrynach sieci naszych partnerów.

Zapłacisz tylko za wyniki, na przykład kiedy użytkownicy klikną reklamę, by zadzwonić do Twojej firmy, odwiedzić Twoją witrynę lub uzyskać wskazówki dojazdu do Twojego sklepu.

Google pomaga stale ulepszać reklamy

Wiemy, że chcesz koncentrować się na tym, co najważniejsze – na prowadzeniu swojej firmy. Nasza inteligentna technologia znajdzie sposoby na ulepszenie Twoich reklam i zapewnienie Ci lepszych wyników.

Dodatkowo będziemy na bieżąco przekazywać raporty, informacje i wskazówki, by umożliwić Ci śledzenie postępów i sprawić, by Twoje reklamy odniosły jeszcze większy sukces.

Twój cel

Wybierz połączenia, aby zachęcić dzwoniących klientów do rezerwowania wizyt, umawiania zleceń lub zawierania transakcji.

Wybierz wizyty w sklepie tradycyjnym, jeśli zależy Ci na wizytach w fizycznej lokalizacji.

Wybierz wykonanie działania w witrynie, jeśli chcesz, by klienci robili zakupy w Twoim sklepie internetowym, wpisali się na listę adresową lub wypełnili formularz.

Zasięg Twojej reklamy

Aby Twoja reklama była skuteczna, musi trafić do odpowiednich odbiorców. Google Ads umożliwia wybór lokalizacji, w której reklama się wyświetli, na przykład w promieniu określonej liczby kilometrów od Twojego sklepu czy w całym regionie lub kraju.

Twoja wiadomość

Google Ads ułatwia pisanie skutecznych tekstów reklamy i dołączanie obrazów. Dzięki dostępnym różnym formatom reklam pomożemy Ci ustalić, jak najlepiej utworzyć reklamę na podstawie Twoich celów reklamowych i marketingowych.

Twój budżet

W Google Ads to Ty decydujesz, ile wydajesz. Nigdy nie wydasz więcej, niż wynosi Twój miesięczny limit. Nie wymagamy minimalnej kwoty wydatków ani żadnych zobowiązań. W oparciu o ustawienia wybrane przez podobne firmy do Twojej zaproponujemy Ci budżet i przedstawimy szacunkowe wyniki. W przypadku większości reklam pierwsze wyniki widać po około miesiącu.

Utwórz pierwszą reklamę

Możesz też zadzwonić do nas i poprosić o pomoc w skonfigurowaniu konta.

800 007 200*

Godziny pracy: pn.–pt.9:00–17:00

Szukasz zaawansowanych strategii reklamowych?

Zapoznaj się ze wszystkimi naszymi typami kampanii oraz narzędziami, by dowiedzieć się, jak osiągnąć jeszcze więcej dzięki swoim reklamom.