Powrót do historii sukcesu
Kratki.pl

Kratki.pl wykorzystują Google Ads, aby zdobyć pozycję lidera

Cele

Osiągnięcie pozycji lidera w branży kominkowej
Zdobycie rynków europejskich

Rezultaty

Wzrost sprzedaży przez internet

O firmie

Wsola

Siedziba
 

1998

Rok założenia
 

200

Liczba pracowników

O celach

Kratki.pl ma w swojej ofercie kominki, biokominki, piece wolnostojące, akcesoria kominkowe oraz kratki wentylacyjne i kominkowe, od produkcji których firma rozpoczynała swoją działalność. Kratki.pl to również sponsor i organizator wielu lokalnych inicjatyw społecznych, kulturalnych i charytatywnych. Aby promować swoją działalność, od 2000 r. firma poza dotychczasowymi narzędziami promocyjnymi stosuje także reklamy Google Ads. Od tego czasu zadomowiły się wśród nich już na dobre, przynosząc świetne wyniki. „Kampanie Google Ads przyczyniły się do znacznego wzrostu sprzedaży w kanale internetowym. Są również świetnym kanałem dotarcia do nowych potencjalnych klientów detalicznych.” ‒ twierdzi Mateusz Dański, specjalista ds. marketingu internetowego. Celem firmy Kratki.pl jest osiągnięcie pozycji lidera w branży kominkowej na rynku polskim oraz zdobycie rynków europejskich. Również z wykorzystaniem kampanii Google Ads.

„Kampanie Google Ads przyczyniły się do znacznego wzrostu sprzedaży w kanale internetowym. Są również świetnym kanałem dotarcia do nowych potencjalnych klientów detalicznych.”

Mateusz Dański, specjalista ds. marketingu internetowego, Kratki.pl

Podal dalej.

Podziel się tym artykułem ze znajomymi zainteresowanym tym tematem.

Rozwijaj swój biznes z Google Ads

  • 1. Stwórz konto
  • 2. Określ budżet
  • 3. Stwórz pierwszą reklamę i zadecyduj gdzie powinna się wyświetlać
800 007 200*

Możesz również porozmawiać z ekspertem Google i otrzymać pomoc przy tworzeniu pierwszej kampanii.