Powrót do historii sukcesu
ABC przedszkole – Przedszkole niepubliczne

Przedszkole ABC zwiększyło pięciokrotnie liczbę wychowanków

Cele

Zaistnienie firmy na lokalnym rynku
Ugruntowanie pozycji firmy

Inwestycja

90% budżetu marketingowego przeznaczane jest na reklamy internetowe

Rezultaty

Pięciokrotny wzrost liczby wychowanków

O firmie

Łódź

Siedziba

2010 r.

Rok założenia
 

10

Liczba pracowników

O celach

ABC to niepubliczne przedszkole. Korzysta z wielu narzędzi Google, np. Google Ads, Map czy Google Workspace. Celem kampanii Google Ads było zaistnienie oraz ugruntowanie pozycji firmy na lokalnym rynku. Osiągnięcie tego celu przełożyło się na około pięciokrotny wzrost liczby wychowanków, a co za tym idzie – zatrudnienie dodatkowych sześciu osób. Jak twierdzi Mariusz Jagóra, współwłaściciel przedszkola ABC: „Google to naprawdę skuteczne narzędzia, a z reklam Google Ads korzystam również dlatego, że możemy sobie pozwolić na korzystanie z nich pomimo że jesteśmy małą firmą”. Narzędzia Google są dla niego atrakcyjne ze względu na możliwość obsługiwania ich w jednym miejscu. Wszystko to sprawia, że 90% budżetu marketingowego przeznaczane jest na reklamy internetowe.

Kluczowe wnioski

Czym jest Google Ads?

WYPRÓBUJ GOOGLE ADS

„Google to naprawdę potężne narzędzia, a z reklam Google Ads korzystam nie tylko dlatego, że są skuteczne, ale także dlatego, że są tanie.”

Mariusz Jagóra, współwłaściciel, ABC przedszkole

Podal dalej.

Podziel się tym artykułem ze znajomymi zainteresowanym tym tematem.

Rozwijaj swój biznes z Google Ads

  • 1. Stwórz konto
  • 2. Określ budżet
  • 3. Stwórz pierwszą reklamę i zadecyduj gdzie powinna się wyświetlać
800 007 200*

Możesz również porozmawiać z ekspertem Google i otrzymać pomoc przy tworzeniu pierwszej kampanii.